Friday, January 15, 2010

pampy oh pampy =)

alhamdullilah, sekarang kakak dah pandai pakaikan adik dia pampershh, tanpa bantuan saya =) hehe sbb anak saya suka berlagak jadi org dewasa =) so saya mmg suka memberi kepercayaan, jadi dia pon gembira..bkn dia jer, semua org kat dunia kalau diberi kepercayaan pon gembira =) so saya kadang2 meletakkan diri saya kat tmpt dia , ada juga masa saya marah , ada juga masa saya gurau2 dgn mereka, ada juga masa mereka buli saya ..so seronok jugak besarkan anak ni sendiri =) tp bln 7 ttp nak gi bandung..hehe..nak rest2 n makan =) tp anak2 saya dah besar, takdelah menganggu sgt kalau saya gi cuti .... kalau lama2 sgt saya pon tak biasa, sbb dari dorang lahir jarang saya berpisah dgn dorang =) baik lah ikut n bawak non sekali =)

ok2 nak tgk cara kakak pakaikan adik dia pampy, siap panggil, sini sayang, baring, kakak pakaikan sayang pampers..so penyanyang la u kakak =)


time ni dia tgh pujuk adik dia baring =)


adik pon jadilah baby =)


dia boleh pakaikan dgn sempurna sekali =)


kakak cari seluar adik , sbb dia pon tahu adik dia suka garu2 kaki dia =)

skrg semua org takleh garu kaki, sbb kakak marah! haha sbb saya selalu marah adik dia garu kaki, jadi kalau saya garu, dia marah " mama, nnt kaki mama buruk!, tak cantik dah!, jgn garu" haha sungguh terkejut saya dia ckp mcm tu..tp cara ckp n bebel dia mcm mak dia la..so kayshoh ini budak! =)



No comments:

Post a Comment