Wednesday, January 27, 2010

5 series oh 5 series

ok, sebelum ni kan saya sibuk cakap pasal 5 series..hmmmm lepas dah fikir2 balik, saya tak rasa saya mahukan kereta itu lagi walupun mahu..haha faham2 sendiri la.. saya rasa baik saya simpan duit tu dalam asb..buat apa saya mahu bergaya sedangkan dalam bank kosong? hmm plus saya tidak bekerja..pekerjaan saya hanya hantar dan amik anak2 sekolah dan segala aktiviti mereka =) so saya pon fikir, minyak lagi, insurans lagi dan mcm2..sooooo mmg setakat ni tiada yer adik2.budget tahun depan nak beli la atau tahun lagi satu boleh beli..so by balik tu dah byr 2 3 tahun kan ..tp abg saya pon kata

"nnt model semua dah tukar lagi cantik"
erghhhh stress i bila semua tak setuju..lagi2 mak saya..haha

"kamu muda lagi, simpan duit tu, beli rumah,kereta hari ni guna,esok jatuh harga"

haha takde sapa setuju dgn saya.. =) suami saya hanya menurut perintah..haha kalau push2 dia bagi la..kalau tak push lagi dia suka..hahaha

yerla, nak sedapkan hati sendiri, baik saya kumpul duit 4 tahun utk beli rumah yg betul2 saya mahu duduk, rumah penang n setapak saya bagi sewa... plus saya kena hantar anak g sekolah jer kot! cuma saya dan suami sedang mempertimbangkan utk beli satu family car supaya senang nak travel n saya kereta biasa2 jer ..=) syukur jer la dari kena naik motor kan..belajar bersyukur aimi..!! =) tp saya nak rumah yg dapur n bilik tidur saya yg cantik tu yer syg, sbb dah x dapat 5 series..haha misi dah bertukar..nak rumah cantik pulak =)


bye2 bmw!! sob sob sob.. anda tiada dlm diari hidup saya lagi =(



kereta saya sudah dijual kepada adik saya



tetiba suami saya bagi hadiah anniversary ke..haha masih mengharap tu =(


ok ok..stop berangan!! =) beli la apa kereta pon wahai suamiku..saya redha sahaja..paling jauh saya gerak gi ttdi rumah mak saya..haha ..kalau tiap2 hari dtg, sure mak saya bising..hahaha.. like i care mummy..nak jugak dtg,kalau tak ttdi..hari minggu i tido ms..swimming! =)


congratulasiii pepoi sbb dpt kereta baru! haha nama dia bkn pepoi la..saja je saya mengedikz

takpelah..malas nak fikir..jauh lagi perjalanan hidup saya disini..sapa kata jauh..3 tahun jer lagi..bulan 6 ni dah nak balik summer..hahaha hint2 kepada big boss ttg perjanjian tutttttt! wpun mak saya kata hanya adik mak yg akan disponsor...haha big no no mumsie! kawin ke, tak kawin ke.. big boss kata raya tahun ni sama2..hahaha tiada perjanjian terbatal! hanya 5 series sahaja terbatal... =)

p/s: sayang tak sedih ke dgr cerita isteri anda ni? ke nak buat suprise tetiba balik bagi kunci kereta ke..

mesti suami saya kata, berangan la isteri saya ni sorang2 =)



bye2 love!!! c u in my dreamz baby =)

haha nak bye pon sempat buat cerita sedih ... =) mana tahu tetiba suami cair =) haha

ok ok..bye..nak kemas rumah..laki i mahu pulang! =)







2 comments:

  1. hehehe...gelak akak baca kisah tragis BMW aimi...hehehe...akak pn minat sgt BMW ni...sampai anak akak yg 1st ni kalau nmpk je BMW mesti ckp 'mummy...car mummy...' hahaha...kdg2 dia ckp nnt dia nk belikan tuk akak.. :)

    ReplyDelete
  2. salam kak nurul..haaa budak pon reti ckp bmw ni cantik..apatah lagi mak kepada dua budak kan..haha..tp apakan daya..masih belum kaya..haha takla, nak beli rumah dulu.. =) ada duit lebih beli.. =) bagus betul anak kak nurul nak belikan utk mummy dia =)

    ReplyDelete