Monday, January 18, 2010

apa saya makan hari ni..

nak tgk apa saya makan hari ini? =) ini semua lauk permintaan suami saya =) saya hanya menurut perintah..baik kan bini dia? haha so perasan! whateva la..hati saya tak berapa best sebenarnya nak update blog sbb maktok saya sakit kat johor..semoga Allah melindungi maktok saya selalu..dia seorang nenek yg sgt2 baik bagi saya..dia bukan jenis yg mengata anak cucu dia..cuma ada beberapa peristiwa sejak kebelangkangan dia, dia dh tak boleh pendam lagi..sian dia..n u bitchy, i hate both of u so much!! soo muchhhhhhh!! saya belum pernah jumpa org sezalim bitchy2 ni.... fikir pon buat apa,menyakitkan hati!

baik saya duduk sini dan doa ketenangan nenek saya lagi bagus!

ni menu saya hari ni.sorry la lari tajuk.. =) saya masak ni semua awal pagi..pukul 8 dah siap..sbb saya suka duduk depan lappy tanpa gangguan..semua berita kat msia saya baca =) hehe


daging dendeng


salad

senang kan lauk saya hari ini? dendeng tu nmpk senang..tp leceh sbb saya tak ado bwg goreng..so nak buat bwg goreng semua tu dulu...keringkan tu whateva la sbb kuali i non stick..hahaha berlagak tak hingattt =) tp saya tahu apa azizi makan hari ni.. nasi lemak sekolah agama kan? ayam merah? hahaha i hate u bro!

suami i ada kat rumah u..ke u dah faham? hahaha






No comments:

Post a Comment