Tuesday, January 12, 2010

erghhhhhhhhh tension saya kali ni!

kali ni mmg saya betul2 marah anak2 saya..haruslah tgn saya ni cepat saja kena tubuh mereka setelah sekian lama mak dia tak mengamuk dekat anak2 dia =) terdiam anak2 saya sampai tidur terus!

mula2 saya tak perasan dorang main benda merepek2 ni..sbb time ni saya tgh masak n nak kemas peti ais sbb semalam suami saya beli sayur2 utk stok..semalam saya letak jer dlm peti, tak susun..saya kejap2 tgk..pastu dorang pangggil2 la saya sbb kakak suruh saya gelak sbb dia pakai kan adik dia klip rambut..pastu adik dia gelak2 taknak..ok la.. senang sikit kerja saya kat dapur kalau dorang kasih sayang ni..

tetiba dalam 5 minit tu dorang diammmm sgt2..so saya pon keluar dari dapur..mcm ada sesuatu yg tak kena ..



shampoo rambut n wagon dorang!! habis satu rumah sabun!


semalam baba dia beli sabun basuh tgn n lupa simpan..so begini lah jadinya..mmg dorang rindu kot saya punya belasah =) haha sorry la anak2..saya mmg tak mampu menahan tgn saya dari membelasah korang dua.. mmg tekanan k! pagi tadi, baba dia bagi m&m..saya suruh bagi satu jer, baba dia bagi satu bekas, sbb ingat anak2 dia nak makan..habis m&m tu dorang rendam dalam air masak n tuang atas lantai! tiga2 kena..dah la awal pagi.. mmg hari ni hari yg agak menguji kesabaran saya betul 3 beranak ni ... =)


shampookan wagon dorang pula =)


saya tak tahu kenapa aiman ni suka shampoo rambut! sedangkan sehari tiap kali berak dia mandi n shampoo rambut dua beradik ni =) dahla rambut secotet tu je=)


2/3 kandungan sabun tu mmg sudah wassalam =)


time ni dah habis kena membebel dah =)


tetap nak shampoo rambut lagi tu =)


masih tak serik, shampoo pintu bilik air pula


ni akibatnya kalau sudah lama tak kena belasah dgn mak dia =)


bagus! senang sikit i nak masak n kemas rumah =)


sudah bersih =)


baru bgn, n masih takut lagi..cuba baik2 =)


tinggal rak buku tak kemas lagi..dorang gi main cikgu2 tadi..mati la kalau baba dia tahu =)

ok, skrg saya kena stop kejap..suami saya mahu balik lagi setengah jam..hehe goreng ayam kejap =) nnt dia balik, mesti dia terus nak makan, sbb tak makan satu hari..hmm mcm mana saya nak balik utk nini kawin nnt? sian pulak dia..sbb balik je letih yg amat, terus makan n baring.. hmmm =) ntahla, biarkan masa tu dtg..takyah fikir2 skrg =)



No comments:

Post a Comment