Thursday, January 21, 2010

kakak

hari ni kakak over sikit dgr lagu kat youtube =).. haha mati i kalau laki i tahu..haha laki i kureng suker sikit kalau anak dia nyanyi lebih2 ni.haha..tp betul pon ajaran suami saya =)

tp sbb pagi ni dia dah boring tahap maksimum, dia nak tgk kartun, tp adik dia dgn bagusnya, setiap kali kakak tgh best2 tgk sambil minum susu, adik dia gi dengki n tutup tv tu..n duduk depan tv lama2..so kakak takleh bgn n tekan on..uhh so like auzani !!! kenapa anak saya ada perangai annoy auzani tu! =) hahaha menurun2!!

so dia nak lagu alyah ..tak mungkin kerana sayang..ceh ke ada yg tak kenal..haha ..org msia kan suka buat2 tak kenal artis malaysia..so high class =)!! hhaha .. so dia pon perasan la jadi alyah jap ..ke aliyah? =) so whateva =)


adik cuba dtg menganggu kosentrasi dia..tp tidak berjaya! =)



video klip alyah kan ada aksi2 ni =)


terlentok2 anak i ni =)



feeling alyah habis =)


dia tak sedar mama dia amik gmbr =)


haha cool kan anak irwan mcm ni..haha


siap betul2kan rambut tu =)


byk sgt aksi dia, tak larat nak komen =)


hehe kalaula baba dia nmpk =)


melalak2 anak i ni kalau nyanyi =)



aksi2 tgn pula =)



video klip tu tunduk,dia pon tunduk =)


tak tahan nak gelak bila dia semangat sgt =)


ni mmg layan habis dah ni =)


kaki pulak ke depan =)


baby nini dah big girl ok ! =)


dah habis =) so dia pon terlentok la =)


yang tak tahan tu, dia terus gi bilik suruh mama dia tukar kan dia punya baju..suruh pakaikan dress mcm aliyah tu pulak..nnt jap lagi saya letak baju dress dia..haha saya pon terkejut sbb dia suruh tukar baju dia..haha =) maryam oh maryam..lagi baba tak kasi dgr2 ni, lagi kakak over2 =) hmmmm mmg suami saya ada, dia akan buka youtube yg abc ke, kartun ke, tp bkn nyanyi2 ni..haha saya jer pandai2 =) hehe... klau tak bising la nak dgr dorang gaduh..perangai aiman tu mmg blh menaikkan darah saya..suka sgt2 menyakat kakak dia sampai nangis! kakak pulak kalau dh nangis, mmg over la kan..spt yg anda tahu =)


1 comment:

  1. mek..mesti cam chumel giler..n mesti macam tergelak2 tgk prangai maryam kan?hahaha!! best nyer ader nak..hee ;p

    ReplyDelete