Friday, January 29, 2010

baby2 saya =)

nampak sgt saya takde cerita nak update kan..mcm mana saya nak update..duduk dalam rumah mcm ais k..suhu -33.. saya dah pakai jaket semua..skrg heater menjadi kawan baik saya dan anak2 =) sgt sejuk ok.. now saya dah rasa suhu negatif berpuluh2 itu =)

aiman pulak tetiba malam semalam dah start muntah..confirm nak lelah..pastu pagi ni batuk n selsema ..so pagi ni dah pakai inhaler n segala ubat2 dia tu =) kesian jugak dia batuk non stop =) bayangkan suhu dari 0 , 1 . hari sebelumnya , tetiba -30..hazab gak beb tetiba bertukar kan =) sebab mana nak tahu tetiba sejuk..redha jer dgn kerja2 Allah ni.sapa saya nak merungut kan =)


baru bgn tido terus nak basuh botol =)


lupa buka flash =)


baru clear gmbr adik mak ni =) mata pon baru bgn =)



hidup dia ni hanya camera sahaja..suka sgt kepada camera =)



hey ..baby saya =) tp muka u very maryam la sayang =)


semalam saya tanya suami saya, kalau anak dia nak gi lawatan sekolah boleh ke..dia kata takde hal ..pergi la..hmm tp itu merujuk kepada aiman seorang sahaja!! haha tidak kepada maryam..dia kata kalau maryam, dia nak kena ikut..dia kasi maryam ikut aktiviti sekolah, tp dia kena ada..haha dia ni lagi teruk dari mak saya..borinkkkkk!! =) hahaha....maybe sbb dia ni takde adik perempuan kot, perempuan dlm hidup dia yg pertama, of course la mak dia kan =) pastu maryam k!! maryam telah mengambil tempat saya =)

bayangkan malam2, maryam tak pernah nak tidur dgn saya, bila dia ngantuk sgt pon, dia akan lari keluar dekat baba dia, kakak nak tido baba, kakak nak ketiak baba...haha dia mesti nak tido bawah ketiak baba dia, bila dah lena , baru baba dia hantar dlm bilik ..saya dan aiman haruslah dh lama selamat kan =) ..pastu baru suami saya sambung buat kerja uni dia balik =)




2 comments:

  1. hhehe...sama lah akak ms sekolah dulu x dibenarkn g mana2 lawatan pn...form 4 baru dpt g... :)

    ReplyDelete
  2. hehe boleh geng sekali dgn maryam la nnt =)

    ReplyDelete