Wednesday, January 20, 2010

baba dah go ...?

pagi tadi saya bangun selepas 7:30..hehe terlambat sbb dari kol 4 tu takleh tido, sbb saya berjangkit penyakit mak saya!! erghhh mesti mak saya tahu penyakit apa =) haha..so pukul 6 saya tido balik..so cool..6:30 subuh! mmg dosa jer =) syaitan byk betul time tu..mmg time2 tu la paling tak tahan ngantuk sekali kan =)

tp saya mcm dengar, suami saya kata dia nak gi dah..tapi saya tak tahu dalam mimpi atau betul! =) wah punya la tidur mati kan.. =) 7:40 saya bgn terus solat n aiman pon bangun..erghh bgn2 aiman terus bebekinzz..so terus la mandikan dia sekali =)

lepas mandi, dia pon takde kawan, sbb kakak dia masih beradu dgn lenanya =)

dia main kereta mainan sorang2 =)


pls kita taknak gmbr kita pagi2 ni !


mana baba kita ar mama?


puteriku masih lena =)

bangun2 dua2 ni terus cari baba dia, sbb selalu baba dia akan main2 dgn dorang..tetiba pagi ni takde =) ceh saya mcm byk masa tak tahan ni..kawan irwan nak dtg..kalau sempat saya update lagi k..hmmm nak tgk apa saya masak? tungguuuuuuuuuuuuuuu =) ceh mcm bagus jer kan saya ni..haha ..nway sorry la semalam saya tak update! sbb suami i ada kat rumah u..so saya pon kena beralah la demi 5 series..hahaha gelak jahat..tp mmg nak pon! =)

ok2, kawan irwan dah ada kat rumah..nnt saya update lagi k =)





No comments:

Post a Comment