Sunday, January 17, 2010

milo time =)

semalam n hari ni dorang masih breakfast dgn air milo n hipseng..dua hari sekali biskut hupseng habis =) ktorg 3 makan tu jer..haha sbb isteri irwan ni sungguh malas nak masak breakfast =) alaaa sapa nak makan pon kalau masak =) suami confirm dah dari mula kahwin makan cereal jer.. saya mmg jarang sekali breakfast =) kalau breakfast pon kol 10 11..so baik saya masak lunch terus =)

tp tiap2 pagi, lepas kakak bgn, saya mesti kemas bilik dulu, bwk keluar botol2 n sapu..n terus masak lauk2 ,..sbb suami ku diluar jangkaan..ada masa nak makan cepat, ada masa, lambat sgt =) baik la i masak pagi..selamat sikit, anytime dia nak makan pon, dah siap =)

sgt gembira dapat milo tiap2 hari =)

menikmati sungguh aiman makan =)


kakak sekali makan dua keping! like mama dia =) baru puas! =)


posing dulu walaupun saya belum mandi=)


boolat sungguh anak i yg sorang ni..dari lahir lagi =)

now aiman tgh main kereta..dia mmg leka giler dpt kereta2 dia =)

pagi ni suami saya siapkan anak2..pagi semalam pon! hahaha.. hari minggu selalunya suami saya akan amik semua kerja mandi n basuh berak n buat susu anak2 ..saya hari biasa..saya tak suruh k mumsie! haha..dia rela hati..alaaa anak dia pon..haha..sama2 la..mana boleh isteri jer buat kerja =) so lepas dia siapkan anak2 n beli brg dapur sikit, dia pon gi uni..today saaya pon tak tahu sampai ptg ke apa..tp dia kata dia nak study sampai ptg..i ok aja =) boleh lama2 depan lappy ni =)


No comments:

Post a Comment