Friday, January 22, 2010

apa saya makan hari ini?

hehe mesti abang2 saya yg no 2 tu kutuk..eee dia suka panggil saya cikyah sbb saya gemok nak mati..tak suka dia!! haha bini dia pon makan byk giler, cuma badan jer chekeding! haha...so saya kena mengamalkan diet..hahaha ke ni penipu besar..ya betul, mmg tipu pon..hahaha

semalam kan suami saya makan dgn koen kat kedai arab, so suami saya tanya la nak makan apa, saya kata la sandwich ayam..hehe..sms saya pukul 8 tanya nak apa2 tak, tgk2 kat kol 11 baru balik, tp sebelum tu mmg saya makan maggi dah pon..hahaha nafsu2.tu yg tak marah pon dia balik lambat, sbb perut i dah kenyang..sbb dorang kena tunggu bas..hehe ada cerita disebalik tu! =)


sandwich ayam shawarma king

ni saya makan lunch tadi, haha kembang2 dah roti dia, sbb simpan dalam peti..so whateva =) panaskan n makan jer la.. =) tp suami saya lupa ckp jgn letak sayur..sbb saya tak suka sayur dlm sandwich ni..kena buka balik balutan n buang sayur baru menikmati dgn nikmat sekali..selepas sebulan sampai cairo, akhirnya semalam saya kembali menikmati makanan arab..sedap jugak! haha..


No comments:

Post a Comment