Sunday, January 31, 2010

perkembangan aiman =)

hehe haruslah entry ni utk mak ayah saya kan =) sbb saya pon takde masa nak chat dgn mak saya, sbb masa saya dan mak saya mmg 360 ke belakang..dia bangun saya tido, dia tido , saya bangun =)

aiman demam agak dah turun sikit, harap2 makin turun la kan, sbb masih belum masa ubat lagi time entry ni diupdate =) maybe dia punya asthma yg membuatkan dia lelah, kalau tgk perut dia, so kesian k! kalau boleh tukar, mmg saya sanggup tukar !! nafas dia so cungap2 k..tp today dia dah kurang cakap sikit, moody like aunty sasa jer..dulu! bukan skrg!! =) anyway sha mesti bahagia sbb airasia tambah lagi 6 destinasi kan?? haha airasia, canada takdak ka? =) tp paling tak suka buka blog intan la, yg counting days nak balik malaysia tu!! so whateva ok =) haahaha


baru 2 minit tido =) sbb dia mcm mak dia kena ada selimut sblm tido..untuk apa ma? hahaha



semoga Aiman cepat sembuh =)



baru start nak minum susu, tp 1/3 jer habis



saya pon dah takleh nak tahu bila masa tido dia sejak dia sakit ni..bila dia ngantuk sbb makan ubat dia tidur la, kalau dia nak bgn, haruslah saya atau suami kena bangun..gilir2 la =) tp jap lagi mesti dia mcm meracau kalau badan dia panas.. tu scary k bila panas sgt..saya mcm fobia tgk anak kawan saya kena demam yg tarik tu sbb panas sgt! semoga Allah melindungi saya sekeluarga. =)




2 comments:

  1. kesian kat aiman. budak2 bukan leh cerita apa dia rasa tak sedap akt mana.

    ReplyDelete
  2. tu la akak ..sian tgk dia, ni baru tido..takpelah, semua ni pengalaman kan kak =) anyway tq tau akak sbb byk tolong semalam =)

    ReplyDelete