Sunday, January 10, 2010

nak peluk jugak!

sgt terkejut tgk baby2 saya dah gemuk..sbb dorang 4 ni mcm anak saya..hehe..so sayang dorang 4 ni..tp aunty mek takde gmbr latest kakak ya..puppy kakak ya tahu tweet jer..fb mobile tak reti upload..sian aunty mek kan kakak ya?

nasib ada papa jiji yg baru pandai teknologi ni tlg uploadkan gmbr baby2 aunty mek..so rindu =) nak peluk n manja2 jugak =)

y aiqku so gemokkk? sgt tembammms..nnt atiku marah ckp gemuk =)
hi entem.. nnt gi the curve naik totobike, langgar papa betul2 k ! ini arahan aunty mek =)


ni paling kesian ..rambut dia dah penuh dah kat tgh tu? =)

aunty mek so sorry baby don =) bukan aunty mek taknak bagi hadiah baby don hari tu, tp kotak hadiah baby don besar..so tak muat..nnt bulan 6 aunty bagi k! sbb bagi skrg pon baby don masih baby =) sorry k baby bongsu aunty mek ni =) so rindu !! =(

kakak ya? aunty mek takde gmbr! sbb blog puppy kakak ya tu dah kena soal dgn malaikat kot..sebab dah lebih setahun dah tak bernyawa... buat penat jer buka..=) nnt kalau puppyku baca.suruh dia delete la..menyemak jer .. nway kakak ya mesti suka barang aunty mek bagi kan? =)

btw, kak soraya punya n jeghi punya pon bulan 6 k..tak sempat cari la.. sorry..sbb takde yg berkenan =)

nway, pasni saya takyah chat kat fb dah dgn mak saya n ayah saya..sbb dorang dapat hadiah blackberry dari ktorg adik beradik..yeay time jogging pon blh chat! mesti mak saya tension..terus off..hahaha..



No comments:

Post a Comment