Saturday, January 30, 2010

no no dengar lagu...

suami saya kan agak kureng sikit kalau saya mendedahkan lagu2 kepada anak2 saya..dia agak kurang suka..so disebabkan anak2 saya nak juga lagu, so suami saya pon pasangkan semua lagu2 kebangsaan utk anak2 saya..now anak2 saya pon dah hafal lagu2 negaraku, lagu penang tu semua....

ok, kalau anda nak tahu, entry ni saya auto publish..hehe sbb esok satu hari saya takde..ehh maknanya hari ni la..time anda baca ni =) sbb saya busy beee =) faktor utama saya update blog jugak, adalah sbb mak ayah saya jer..erghhh kalau tak mmg saya malas tahap dewa apabila suhu -34 dgn angin yg sekuat tidak..dalam rumah pon pakai sweater..so mmg kalau dapat tido ni,palimg layan la kan =)


najib mesti suka kalau rakyat dia dah mendidik anak dgn lagu kebangsaan! 1 malaysia najib!




ey ey suami ku..sempat lagu buka fb =)



haha takde sapa nak layan budak lelah ni..non atau mak saya jer yg sanggup layan dia =)



dua2 dah lembik ! letih =)



suami saya suruh bangun, tak kasi tidur lagi =)



mereka pon berkasih sayang =)



disebabkan takde kawan, menjadikan mereka akrab =)

sbnrnya ni suami saya terpaksa layan budak2 ni, sbb kakak tak tidur ptg, so pukul 6 tu, kakak dah nak tidur..kalau tidur pukul 6 , sure la pukul 8 dia bgn, n pukul 12 lebih baru tiddo..tu yg mcm2 aktiviti juga buat =) kan suami ku mahu buat kerja malam tu..

so serabut k , time saya tgh update ni, aiman duk peluk2 saya ckp sayammm mama, sayamm mama..adoiii..dahla mama dia ni besar..mana nak muat satu kerusi ni..dia suka peluk2 tu..
anyway bunyi angin kuatnya, kesian suami saya keluar beli brg2 utk esok.. mula2 saya nak ikut, tp fikirkan aiman..saya rela duduk rumah..melarat lagi leceh u =)


No comments:

Post a Comment