Sunday, January 10, 2010

akan ku ambil kesempatan

hahaha takleh bla tajuk..sbb nya suami saya lupa simpan camera dia hari ni..so saya curi2 la guna..shhhhh jgn bagitahu dia tau =) mana boleh camera dia minyak2 n cap2 jari tu..kejap2 lap..hehe =)

time entry ni update, kakak baru tido..kalau korang baca sampai bawah..tahu la napa kakak baru tido =) akhirnya..kalau saya nak rest jugak, aiman mcm nak bgn anytime..buat badmood jer saya tido,plus jap lagi dah masuk maghrib..boring giler kol 4 lebih dah maghrib..


akhirnya tahu nikmat selimut tu apa =)


kakak yg baru lena =)


semoga anak2 saya menjadi insan berguna dunia akhirat =)

rasanya ni last entry kot..takde dah =) kalau saya rajin saya update lagi..kalau tak..esok jer la k.. =)

good luck baby yana jadi student kolej..dah big girl dah..no no nana cute girl lagi =)



No comments:

Post a Comment