Saturday, January 23, 2010

tq kakak =)

hari ni kakak telah meng"offer"kan diri nak pakaikan pampy adik dia lagi..tp garang giler dia ni..haha..adik dia taknak duduk, dia pon nak marah2, saya kata cuba ckp elok2 kat adik, panggil sayang, ni duk

"adik!! sitdown,kan kakak nak pakaikan pampers ni!!!!"

haha saya pon ajar ckp elok2, itu juga peringatan utk saya..hahaha..mengajar anak, tp diri sendiri pon mcm tu..hahaha..shhhh jgn btau kakak =) dia pon panggil

"adik, meh kakak pakaikan pampers ni sayang" haha adik dia terus jadi baby yg tak boleh blaa tu..saya rasa semua manusia tak suka ditengking2 kan =) begitu juga dgn budak..tp saya masih lagi buat..maybe ada benda saya kena garang..ada benda saya boleh berlembut =)


automatic adik mak terus baring =) mayam tak larat angkat kaki adik =)


hehe tgk la kaki n bonbon dia besar mana =)


senang ada anak mcm ni =) tp blog saya makin lama makin sikit jugak entry =)


ok adik, say tq kat kakak =)


ok now kakak nak bgn =) kakak nak tgk princess ..

saya takde nota kat bawah ni, sbb saya pon takde idea dah !! =) hmmm napa banyak org tak update blog ni..so borig..redmummy update tiap2 hari..aunty sase pon tiap2 hari....NOT! aunty ana cuma 2 hari lepas dia rajin..pastu dia terus! haha intan..3 hari rajin,3 hari cuti, pastu 2 hari rajin 5 hari cuti..hahaha.. dah2, apa merepek kutuk2 org ni..oh air asia..530 ku melayang dah =( ke takde kena mengena..haha



No comments:

Post a Comment