Thursday, January 14, 2010

gmbr sebelum bertolak =)

hehe kena la ada byk2 gmbr ni..hehe i suka! sbb rugi k kalau tak amik gmbr =) plus hari yg tak sejuk sgt =) mmg layak utk keluar ni =) tp aiman biasalah asal nmpk snow jer, menangis taknak jalan..nasib mak u besar .boleh jugak dukung..kalau badan mcm nini mcm mana? time solat dukung lijah, dia ngan lijah pon jatuh..hahaha nini, nini..so kurus badan u! terus tak khusyuk i solat =) .nway insyaAllah saya boleh terawih penuh kat malaysia! yeay =) dadsie, masih ingat kah perjanjian itu? hahaha

bila mak n ayah saya ni nak ada bbm ni? =) ok2, lari tajuk, napa skrg saya mcm hafal lagu negeri penang ni..maybe suami i nyanyikan utk mayam tiap2 hari kot! tak suka irwan ariffin mcm ni..anda telah mempengaruhi semua org dirumah ni supaya cintakan penang! haha =) shhh sebenarnya saya dah hafal pon lagu penang ni..hahaha


aiman confirm kena dukung, kalau tak nangis =)


ke mak dia yg nak bergmbr ? hehe


kakak tak sabar2 nak main snow =)



alaaa kena bersihkan dulu..



dia terus baring n suruh baba dia amik gmbr =) baba dia marah sbb takut sejuk! dia ok jer =) relax la baba ni kan =)



adik dia pon join =) sbb semua baju tebal, eksyeng la sikik =)




yeay dah bersih =) blh jalankan misi habiskan duit suami =)


adik berangan taknak duduk dlm kerusi dia =) ingat mesir ke ? =)


last2 tak beli apa pon..saya nak beli kasut winter, sbb kasut saya tu, bila pakai snow dia meresap jadi cair, habis basah stoking i u =) tp tgk harga , mmg wasalam la..sbb saya bukan selalu keluar pon..takpelah..2 bulan jer lagi winter..bukan takde duit..tp mcm bukan keperluan pon..last2 tak beli apa pon..sbb syg la duit..cara saya nak berjimat, syaa terus convert duit msia..mmg suka la suami i, sbb isteri dia tak shopping apa =)



No comments:

Post a Comment