Sunday, January 17, 2010

apa saya makan semalam?

nak tgk apa saya makan semalam? saya tgk buku resepi yg ayah saya kirim tu.. so saya pon try la masak sayur cina ni =) saya masak pagi, so mkn malam, so kuah dia dah tukar colour sikit..rasa dia mcm ketiow kentonise tu..tp sbb saya gatal gi kacau telur dlm sup tu, jadi colour dia jadi creamy sikit =) so whateva la colour tak menarik..tp habis k =)


pakchoy kukus dgn kuah kantonis


daging masak merah


baba cepatla =) adik lapar ni =)


mereka sedang menikmati dinner bersama2 =)

semua pink kakak ni ! borinkkk =)

tp daging tu suami i kata pedas..suami saya semua benda pedas! haha saya pon tak tahu apa yg pedas..sedangkan 1 sahaja saya letak cili =) .belajar2la makan pedas suami ku =) saya mmg takleh telan makanan yg tak pedas ni =) hari ni saya masak tak pedas..jap lagi saya upload k.. =)


No comments:

Post a Comment