Thursday, January 28, 2010

apa saya makan semalam?

hari ni saya mmg takde mood lansung nak update blog! so like whateva k! whateva =) maybe sbb saya punya camera takde bateri kot..eh suami saya punya camera..salah pulak! haha..

semalam saya masak benda2 yg patut makan hari sebelum tu, so memandangkan koen tak jadi dtg, so terpaksa la saya membawa ke hari semalam..so semalam saya takde kerja sgt..cuma duduk n dgr cerita anak2ku sahajes.. hehe saya sms suami saya pukul 5, suruh dia balik..haha so coring semalam..dia pon balik..baik kan dia..hehe ikut jer ckp bini..bini jer taknak ikut ckp dia..dosa ..dosa..mode insaf telah dtg kembali =) hehe



ayam goreng halia





sayur pak choy.. again!!!



ni haruslah suami saya punya =)




simple giler lauk saya .. =)


ok apa saya nak tulis bawah ni..hmmm oh saya nak komen yg yg suka kondem blog org ni!! bagi saya kalau kau tak suka tak payah la komen yg teruk2, bagi saya hak mereka utk menulis setiap pandangan mereka, tu pon nak melenting2, belum lagi kau jadi pemimpin atau artis, org belum komen pasal nama kau, just nama tempat kau belajar jer, kau dh angin taufan satu badan..like lek arr bro...kecohhhh... saya takleh imagine kalau kau jadi artis, sure kena masuk hospital tanjung rambutan sbb mesti kau down..hahaha..sorry la..tp saya tak suka org yg suka kondem2 org..mcm mana la memey suhaiza tu kan..whateva la dia amik laki org ke apa..haha teruk giler dia kena kutuk kat fb! bagi saya semua org buat salah, saya lansung la tak minat dia..tp komen2 rakyat msia..perghhh..kalau saya jadi memey tu , mmg boleh giler k! =) cuba jadi anwar ibrahim, cool giler fb dia walaupun org kutuk dia..dia jawab pon relax jer..so cool pakcik ni walaupun ada juga benda tak kena dgn cara kepimpinan dia =) tp better than najib la!! first day jadi pm janji nak hapuskan isa lah, apa lah..like obama only!!! satu pon tarak!!


No comments:

Post a Comment