Thursday, January 21, 2010

adik dah boring ni...

kesian adik, panggil kakak dia byk2 kali, tp kakak dia duk feeling2 nyanyi lagu..hehe entry lepas ni saya akan upload gmbr2 kakak..byk sgt2 gmbr..so lama..baik saya buat entry adik dulu =) so dia pon merajuk, baring atas lantai dgn kereta2 mainan cementot ni..2nd hand punya, beli kat kedai bundle..1.99 dpt 20 kereta n helikopter n kereta mercedes n bmw 5 series! ceh 5 series tu tipu la =) ..kereta ferrari n mcm2..tu yg dia diam jer dua tiga hari..sbb dia tgh seronok dgn kereta2 cementot ni =)


adik mak ni mmg kuat giler merajuk!! sgt2 kuat..kalau ckp no jer, apa dlm tangan atau sekeliling semua dia campak sekuat hati..nanak ar! no no marah adik!! =) suka2 hati tak kasi marah =) haha ..tadi 2 botol ubat dia campak! nasib tak pecah..baba dia ckp baik2 tu jangan main apa ntah,saya tgh masak kat dapur time tu..hmmm terus kena jerit dgn baba dia..hahaha padan muka! merepek la u aiman..kang tak pasal2 kena marah pagi2 =) padan muka!! =)


dia tgh merajuk sbb kakak tak layan dia ckp =) kat msia boleh la lari naik atas =)



mama layan la kita, asyik depan lappy jer =(


takpelah kita main sorang2 =(


nak kacau kakak atau tak?


kakak tgh over =) , feeling2 tu =) tp kakak ttp tak layan kita =(


takpelah, kita masukkan kereta cementot ni dlm kasut la ..

aiman ni semua mainan dia dlm kasut, dulu mula2 saya tak tahu tau, sbb saya nak keluar, bagi dia pakai kasut, dia buat perangai taknak pakai..erghh me so stress.. pastu suami saya terus ckp, cuba check dalam kasut dia mesti ada benda, saya pon check la..tgk2 betul =) adik pon gelak2 ..hmmm ... ! now saya dah tahu, tiap kali nak keluar, kena check kasut dia dulu, sbb byk sgt khazanah dlm kasut dia =)


No comments:

Post a Comment