Friday, January 22, 2010

jahat sungguh amerika ni!!!

cuba tgk video ni.. saya susah nak paste sbb slow sgt.. anda click jer kat sini

sedikit sebanyak telah membuka mata saya!! bak kata DR MAHATHIR , org arab takkan sepandai mcm ni, dorang hanya tahu letak bom kat badan,dan letupkan diri sendiri..

video ini agak panjang..tp best.. saya berdoa agar dunia membuka mata yg islam tak seganas ini !! dgn menyebarkan benda ini !

mcm yg student bawak bomb kat kaki tu, kat london kan?? kawalan ketat giler kat london tu..susah nak terlepas! lagi2 yg nak pergi amerika 3 kali kena check!! kasut,jaket semua kena buka! takkan la bengap tahap dewa kot kastam2 dia ,kata guna teknologi paling canggih la..saya rasa semua ni ada agenda tersembunyi..sbb saya yg first kastam pon, kena 6 kali scan!!! sbb baju dalam saya ada besi!! takkan la bom dorang takleh kesan kot... wallahhualam...

sumber dari : ustaz zaharuddin.net

No comments:

Post a Comment