Sunday, March 7, 2010

hadiah =)

Assalamualaikum

Semalam saya hadiahkan benda ni kat suami saya =) benda ni dah lama dia duk bukak semua website and ebay, tapi tgk harga, dia tutup dulu. sian dia.

So saya pon discuss dgn en Alias dgn kak ekin nak beli benda ni, mcm mana saya nak beli sendiri, kalau kat malaysia bolehla saya bawak kereta, sini nak gi bank depan rumah nak mengangkut 2 ni pon kena fikir 10 kali =) kalau saya kata nak hadiahkan suami, mesti dia taknak kan =)

So kebetulan, ekin nak beli milo dari saya, sbb anak dia tak minum susu lain, kecuali milo,so saya pon sempat selit kad bank saya suruh dia beli kan =) kad bank saya dgn suami saya, sbb saya kat canada jarang pegang kad bank saya, sbb semua suami saya yg bayar, so takde kepentingan utk saya simpan, selalu kalau keluar saya mana bawak beg duit kat sini, so barang2 saya nak sgt, baru saya mintak kad saya =)


So lepas ptg tu, kak ekin and en Alias dah beli, ekin pon hantar kat rumah saya, tq anda berdua, sbb tolong saya =)

saya malas nak suprise2 suami, sbb suami saya ni mcm takde perasaan, sama mcm ayah saya! boring!!! =) so saya bagi jer la..haha dia pon mcm senyum2 tu =)

saya saja bagi , sbb dulukan dia ada dapat student terbaik ekonomi utk pelajar ekonomi uni dia, so saya hadiahkan lah flash ni =) suami saya tak suka hadiah2 time birthday,dia kan tak sambut, dia kata lagi bermakna kalau dapat hadiah time dia buat kejayaan utk diri dia =) so saya pon bagii lah =)




ni flash idaman dia =)

Dia sekarang tgh crazy dgn camera, habis bateri dia main flash and tangkap semua gambar2 anak semalam =)

Tapi agak kantoi jugak, sbb dia tanya mana kad bank saya time tghari tu, haha haihhhh, perasan jugak kad bank saya hilang dari beg duit dia! =) dia ingat saya bawak keluar duit sendiri nak beli benda2 yg dia tak bagi, tapi saya mahu. haha, wahai suami ku, saya takkan keluar dgn dua ni,haha, leceh nak lintas jalan kena ikut depan trafik light, sini bukan malaysia, boleh lintas ikut suka =) tapi takpe, malaysia ttp dihatiku =)

Anyway tahniah syg =) apa lagi saya boleh bagi, sbb saya tak kerja dan saya hanya dapat duit bulan2 pon dari anda =)..tapi dia happy dgn hadiah ni !! saya suka! =)

blh ke nak claim dgn iphone atau blackberry? still ada baki tu =) hahaha... takde dia nak layan kalau saya minta iphone atau blackberry onyx =) hmmmm .....


2 comments:

  1. flash situ boleh dpt murah ke MC?

    ReplyDelete
  2. kita tak tahu msia berapa su, sini kita dapa dalam rm 1600 msia, awak punya camera canon gak kan?

    ReplyDelete