Tuesday, March 9, 2010

kakak jealous =)



Assalamualaikum

KAn lepas adik dah habis basuh baju, adik and baba pon nak tukar ke dryer pula, maklumlh duduk apt, mana ada tempat nak jemur =) luar penuh taik burung, kalau tak pon, tak kuasa saya nak jemur! haha malas2!

So bila dengar baba and adik buka pintu jer, melompatlah anak dara i , ingat baba ngan adik nak keluar =) so dia dgn air liur nbasi tu, terus suruh pakaikan dia kasut =) bab jalan anak2 saya mmg laju!! =)



bukan nak turun lif ok! jalan depan lagi =)





ok adik2, dah siap pon baju kita basuh =)





sejuk eyyy baba tepi ni =)





ok, kita buka pintu dryer dulu =)





ok, dah siap! adik2 jgn malas k, rajin mcm saya k? =)





anak dara i masih menguap2 lagi =)

saya nak ajak suami saya beli sayur and bawang, habis terus, but dia kata esok , takpelah =) esok pon esok, janji esok ada benda mahu masak, boring k sayur2 dah habis . mcm terus takde idea nak masak apa =) erghhhh ticker, jalan la cepat!! saya sudah tak tahu nak masak apa ni =)


No comments:

Post a Comment