Wednesday, March 24, 2010

haaaaaa????


assalamualaikum

Semalam suami saya tidur awal, pukul 11, maaf kepada yg anon yg comment tu =) saya hargai =) cuma saya ada sedikit masalah nak tidurkan budak2 ni awal, aiman takde masalah, sbb 915 mmg dia dah masuk tidur =) kakak ni kan =), sbb faktor utama, rumah saya cuma ada satu bilik,lepas tu tak boleh kunci , bukan saya tak cuba bawak masuk kakak tidur pukul 9 atau 10, tapi dia akan merengek2 nak duduk dgn baba dia, baba dia balik dah pukul 8, dia rindu =)
so dia tetap akan keluar, suami saya dia bukan jenis tidur awal, dia boleh tidur awal, letak kepala jer tidur, tapi dia ni pantang ada masa dia akan belajar, so sambil dia belajar ,kakak akan tunggu tgk kartun sampai tertido pukul 12. insyaallah sebelum 3 bulan dia sekolah saya akan ajar dia bangun awal k =).. biar dia enjoy dulu masa2 ni, lagipon bukan saya kerja ke apa... anyway tq atas keprihatinan anda anon =)

ok dah satu penerangan diberi =) nak tgk apa anak saya buat malam semalam!! dorang duduk depan pintu bilik air =) saya tgh duduk depan lappy =)




maryam suruh adik dia pakai pad!! no no pampers! haippp kecik2 dah pandai =)





kakak pakai panty liners..maryam maryam =) tak sabar nak besar eyy =)




no no show bebird adik kat anda semua kan =) malu!! =)




mayam suka tutup mata kalau ada flash =)

suami saya baru sms, ingat tak saya cerita yg dia tolong ambil kawan dia punya isteri dari bangladesh tu, yg beranak tu, suami dia dtg jumpa suami saya sbb dia stress, hospital hantar surat kat university, suruh tangguh semua kelas, sbb isteri dia sgt2 stress, if malaysia, org panggil meroyan kan? ntah saya tak pasti, so hospital suruh suami dia teman sampai jun!! 3 bulan dari beranak, Ya Allah, dugaan berat saya rasa utk suami dia dgn tgh buat master lagi, tapi saya yakin apa yg diaturkan oleh Allah ada terbaik walaupun kita masih belum nampak kebaikan itu kan?

so dia tak leh buat final exam dia 2 minggu lagi, hmmm antara faktor saya tak mahu mengandung dan beranak dinegara org. suami dia takde pilihan, kena jaga isteri sampai bulan 6 .

suami saya pon kata ,kalau nak pergi mana2 , suami saya blh tlg hantar dan ambil, hmmmm saya sudah rasa susah mula2 sampai, mengandung disini,dgn sejuk , dgn nak tunggu bas. saya juga faham perasaan boring bila duduk dirumah dulu, but now tidak lagi =) saya ada 2 baby yg superb best =) eh 3 campur suami, saya enjoy jadi suri rumah dan isteri kepada suami saya dan mama kepada 2 baby saya ini =) Alhamdullilah syukur dgn nikmat yg tidak ternilai ini =)



No comments:

Post a Comment