Friday, March 26, 2010

habis lagi =( =(


Assalamualaikum

Hari ni saya mandi ptg kan, so lpas saya mandi, turn anak2 pulak, selalunya lepas saya mandi, saya akan letak balik syampoo and sabun kat tempat dia balik, tempat yg budak2 tak sampai. Hari ni saya lupa sebab budak2 terus nak mandi lepas saya keluar =)

so sementara mandi, saya pon panaskan nasi and sup and ayam budak2 ni, so by the time anak2 saya siap, nasi pon dah sejuk sikit and boleh terus suap, sbb sure dorang lapar yg amat kan , baru bangun tidur tghari and mandi, mesti lapar giler .

bila saya nak ambil dorang keluar dari bilik air jer, tgk2 semua shampoo saya and sabun dah licin!!! adoiiiiii, bilik air pon wangi semacam jer kan.




dahla shampoo ni baru guna 3 hari =(





semua buat2 tak dengar bila mama dia membebel =)





terus cementot tu ckp, shorryyy mama.. sorry2 jugak, adoi melayang lagi 5 dolar saya kena beli yg baru





tgk la mcm2 mainan anak2 saya buat masuk dlm bath tub

hari ni suami saya balik awal, b4 maghrib, so lepas dia dinner,ktorg solat jemaah 4 org sekali, now dia tgh main thomas dgn anak2 dia =)

maryam lagi la, terkejut baba balik awal, bukak pintu nampak baba jer, tq baba balik awal , kakak like =) hehe semua org rindu dia! sbb dia kan busy skrg, so bila dia balik awal tu mcm best jugak la kan =) tapi sabtu ahad dia gi uni mcm hari biasa gak .


No comments:

Post a Comment