Tuesday, March 16, 2010

suasana =)


Assalamualaikum

Saja jer letak gambar2 ni sebelum saya delete, sayang pulak kalau delete kan =) nak cuci ntah zaman bila baru dapat, beribu2 dalam lappy ni =) takpelah, blog insyaAllah tak hilang, anak2 saya boleh baca sampai dorang besar nnt kan =)

Ni gmbr2 semasa saya sedang memilih baju anak2 saya =) seronok k dapat habiskan duit suami, hehe alaaabaju2 anak dia pon, bkn barang saya pon, kan sayang?? haha korang jangan pandai2 jadi batu api k! haaha =)




haruslah ambil gambar dulu kan =)





baru nak pergi liz claiborne, 70 % off ok! tp pukul 6 dah tutup =(




aiman mula2 nangis, sbb dia nak pakai kasut thomas, but baba tak bagi, hehe sian dia





mayam malas nak layan kakak ni tanya baju ni cantik ke tak =) ceh tipu jer




mayam dan pink!




mayam bangga jer ada biskut love ni =)





saya tahu ramai org kata dia muka saya kan ? =)





mama, adik nak tgk cd please, tlg jgn kacau adik boleh?




kakak ni jem dia jer habiskan, biskut dia campak jer!




momok dah start pilih2 baju, yg luar semua 5 dolar, haha tak layak duduk dalam kot =)













best kedai kat negara org putih ni sbb dia ada tempat utk budak2 main, baru best mama dia shopping! aman! haha sbb budak2 leka main ni, ni semua baba yg jaga =) tgk kakak terus taknak tukar baju asal dia! sampai balik pakai baju baru, cabut tag utk scan =) baju taknak bukak! grrr



tgk mayam! suruh try sandal habis dia tinggal kasut princess dia, betullah peribahasa habis madu, sepah dibuang. haha wpun saya tak tahu sepah tu apa! haha, maksud jer tahu. haha





aiman pulak taknak buka seluar! adoii anak2 ku! tapi aiman dgr kata sikit, pujuk elok2 dia ok, kakak bab2 melawa, mmg dia sanggup tak dgr kata ktorg dua ! janji dia rasa dia cantik!=)



masalah taknak balik pulak! adoiii poning mak





kakak habis cantik dah tu dia rasa, hehe kasut and baju baru =) duduk belek2 diri jer la =)





tq sayang belanja =)




mayam angin sbb tak kasi pakai sandal tu !hehe terus taknak pandang camera =)






thumbs up mama, sbb tukarkan kasut kita =)





menikmati biskut love mereka kembali sblm sampai nandos =)


ok, apa saya nak tulis bawah ni?

takde apa lagi, sbb saya malas nak buka berita online malaysia, boringla nak baca berita2, ceh kalau suami ada rajin pulak kan, saja perangai buruk nak guna lappy lama2 kan =) haha

dah pukul 2 ptg, cepat jer masa berlalu skrg kan =) msia dah 18 hb dah, tickers i pon dah tukar minggu =)



No comments:

Post a Comment