Monday, March 22, 2010

chekodok pisang!!!


Assalamualaikum

Pagi tadi, saya bangun 715, sbb suami saya kelas awal plus diriku tak payah solat kan minggu ni, so saya mmg ingat nak terus masak kakak punya chekodok, by 9 tu dah sejuk, so dia boleh makan dah =) sbb dia kan tidur luar dgn baba dia semalam =)

tgh saya lenyek2 kan pisang tu, tetiba princess tu kata,
"mama, mama tgh buat pisang kakak ke?? "
hehe deria bau kuat betul budak ni, maybe faktor dia tidur pukul 8 kot, so dia lapar =)

so kena cepat2 la, sbb saya tanya dia nak susu dulu ke apa? jadi nnt baru makan, dia kata, kakak nak makan pisang =( alaaaa so sad =) hehe perasaan seorang ibu kan? =) patut lah mak saya cukup pantang kalau bab2 makanan ni! sgt2! dia mmg tak boleh anak2 dia main2 and tipu bab makanan,kata ada tapi takde! =) skrg saya pon faham sbb apa mak saya marah =)



sanggup baring depan peti ais tunggu chek kok doqq.. ni baba dia yg ajar bahasa salah2 ni!



menari pagi2! maklumlah tidur cukup kan =)




budak ni cirit birit dah dua hari dah, saya pon tak tahu sbb apa




cepatlah masak wahai chekodok, haha, nnt ada budak angin =)




haaa siap pon





kena potong2 supaya senang telan =)






habis k anak2 saya makan! berapa kali tambah =)

ok, suami saya sudah sms mahu pulang anytime =) saya harus berhenti blog, kejap lagi kalau ada masa saya update lagi ok! =) kalau tak ini yg last, sbb gambar2 dah upload, malas nak tulis jer =)

assalamualaikum


No comments:

Post a Comment