Friday, March 12, 2010

recycle time =)


Assalamualaikum

Semalam suami saya kan balik awal, so dia pon merajinkan diri turun bawah pergi buang recycle ni =) sorry la, saya malas nak menulis hari ni, sbb suami saya lepas mengaji tak tahu dia nak balik rumah ke tak, jadi saya kena cepat =) gambar2 dah banyak upload, tulis jer belum =)



aiman seperti biasa akan excited kalau dapat keluar =)





mayam menasihati adik dia supaya jangan bising2 kalau naik lif =)




ni kertas eyy baba?




tong ni kan baba?
ada 4 plastik k, byk giler nak recycle





tolong baba, kita tak sampai la , tq =)





ok tin kat bakul sampah ni





cuba teka ni kat mana?





kotak air kat sini ok adik2 =)





kesian adik nak tlg tapi tak sampai





ni semua sampah surat2 yg org taknak, kertas2 =)





baba betul ke ni nak kena buang?






byknya yellow pages , hmmm saya rasa skrg org google jer kot, mcm menyelerakan rumah jer yellow pages ni, takde org amik pon






baba, ada lagi sampah2 yg kertas sblm kita naik atas ?





yea balik rumah! rindu mama, rindu mama =)

takleh blaa perasan konon2 budak2 rindu mama! hahaha so whateva =)

serius hari ni saya takde idea k! mcm tak tahu nak tulis apa =) dahla dapat email selalu kat ttdi ada kecurian! hmmmm, bayar mahal2 guard, tapi mcm tu jugak, hmmm berdoa dan tawakal kepada Allah jer la..banyak sgt malaysia kes rompak dan bunuh! apa susah kalau buat hukum hudud, kan senang! masalah betul malaysia ni kalau bab2 islam! saya pon tak faham! kalau bab artis2 semua kerajaan sokong, sibuk pemimpin kita nak jawatan , haih!! kepentingan negara bukan lagi menjadi matlamat mereka, matlamat mereka, biar poket penuh dulu!! geram k baca berita tiap2 hari, buatlah sesuatu!!
duduk sibuk pembangkang tu,pembangkang ni! hishhh




No comments:

Post a Comment