Thursday, March 11, 2010

habis pon =D



Assalamualaikum

Hari tu saya merungut sbb anak2 dan suami tak suka aiskrim chocolate chip ni kan =) tapi sapa nak makan kan? suami saya mmg tak la =) so tiap2 hari saya akan paksa anak2 saya makan sikit lepas dinner =) haha zalim kan?=) akhirnya habis jugak! yahoooo!! tu suami saya la yg cakap, sbb saya kata no no buka yg coklat selagi tak habis yg ni =) hehe so hari ni suami saya boleh buka bekas lagi satu =) saya tak suka sgt aiskrim2 ni, sbb saya rasa sgt bersalah makan aiskrim, sbb manis kot ! =) haha , sekali sekala ok la =)




tadaaa.... berjaya dah saya suruh anak2 makan =)





taknak dah beli perisa ni!!

hehe buka tak sedap, tapi menyusahkan saya kena suap! haha selalu saya tak pernah suap pon, haha tapi sebab nak habiskan, terpaksa saya rajinkan diri, kalau tak berbulan dalam peti tu =)

ok la, saya mahu kemas dapur jap, dah pukul 3 ptg =) kejap lagi laki i mahu balik buka puasa =)

kalau saya rajin, saya update lagi ok, saya tarik balik la yg 10 entry tu, saya tak mampu! haha..sorry =) dalam 6 jer tiap2 hari saya boleh buat =)


No comments:

Post a Comment