Monday, March 22, 2010

kedai apa ntah nama dia


Assalamualaikum

Maaf hari ni lambat lagi update blog sbb suami saya ada rumah, ni baru da study atas meja, so baru saya boleh update blog, saya kena selesaikan dinner suami and anak2 baru saya boleh mengadap lappy, tapi ni pon anak2 kacau suami, adoiii, cepatlah dua bulan!! =) saya mahu sedikit ketenangan =)

ok, kat marivale tu, ktorg singgah kedai ni, sbb kedai ni mmg kedai paling murah! plus anak2 saya bukan reti jaga mainan pon, baik tak payah beli yg mahal kan =) so membazir!



mula2 budak2 nampak kotak2 ni, nak yg ni tak tahan tu, sapa nak bagi! balik berkecai,pastu sepah , saya jugak kena kemas nnt =)





pergi lah mana2 mall pon, baik msia ataupun canada, benda ni mesti wajib dorang nak =) tapi tak beli pon =)




yana, sodoku ni tebal giler and besar, 2 cad jer! =)





maryam tetaplah pilih colour pink kan =)





intan, so banyak jelly2 getah ni =) anda mahu? =)





baba beli board supaya dorang boleh belajar alif ba ta, sbb iqra tertinggal kat msia




anak2 saya nak masuk klinik ni, sbb ada kerusi, dorang nak duduk sambil tulis =)





kakak tak puas hati saya kata tak boleh masuk =)

ok, saya harus ke entry lain, nak cepat =)

sekarang ni suhu sejuk balik, ada -5 balik minggu depan , hujan je satu hari kat sini , tapi syukur jer la dari panas selalu kan =) mmg tidaklah saya dan anak2 saya keluar.
suami saya pon demam sebab suhu dari 13 terus 0, dia kan jalan kaki gi uni, so mmg dia pon demam malam semalam, saya cuma berdoa, jangan lah jangkit kat anak2 saya sbb aiman kalau dia demam sure melarat2 sampai asthma .



No comments:

Post a Comment