Sunday, March 28, 2010

Swimming pool


Assalamualaikum

Semalam saya saja ajak suami saya jalan2 , haha gedikzz, so sebelum nak keluar tu, suami saya kata jom tgk swimming pool apartment, sbb anak2 saya dah banyak hari merengek nak mandi, sbb tgk fb gambar aunty ana dia kat rumah mak saya kat sungai buluh, so ktorg pon naik la =) panas giler, sbb baju tebal, heater kat swimming pool mmg boleh bikin menggelegak badan ni! =)




time summer nnt , ni semua jadi pantai =) skrg tutup lagi




paling rendah 3 kaki, mcm mana anak2 saya mahu mandi? =)




jakuzi





turun2, panas dah ibumu ini, anak2 saya merengek nak swim, adoii menyesal tunjuk





peringatan!

nak masuk swim ni kena ada kunci, haha kuno, zaman bila guna kunci, malaysia pon org dah guna kad! haha, malaysia tetap terbaik! dahla nak mintak kunci kena bayar 25 cad, whateva la, tapi masyaAllah, bau klorin dia, sampai luar, keras rambut i kalau teman budak2 mandi, hehe, tunggu suami saya free jer la, bila masa dia free pon saya tak tahu =)

budak2 ni mana ada pelampung, malaysia berlambak2 beli,semua kat rumah mak saya, best , ada sampan besar kat rumah tu =) nnt saya curi gambar kat fb adik saya k. kalau saya ingat saya buat satu entry rumah yg maryam nak sgt pergi tu =)


No comments:

Post a Comment