Sunday, March 14, 2010

apa saya makan semalam?



Assalamualaikum

Semalam malam kak rozalah jemput lagi ktorg makan kat rumah dia =) yeay!! masakan dia bapak segala sedap! dia mmg pandai masak! kalau anda diet malam tak makan nasi, sesungguhnya anda lah manusia2 dalam kerugian! =)

nak tgk apa menu2 dia =)




lompat tikam, hehe saja nak menunjuk, ni saya yg buat =)





menu2 dia
  • kari nangka ( ni suami saya yg request!) =)
  • ayam goreng kicap
  • tulang masak mcm sos pedas manis yg mcm arab2 tu, yg boleh cicah dgn roti sekali
  • kaei nenas ikan masi ! ni fav i!! belasah dgn sambal belacan! yummy! =)
  • sambal belacan
  • ikan yg mcm halus2 tu
  • sambal hitam , dia campur belimbing dgn ikan bilis! yummy giler!



ni tulang yg sedap itu =)





keropok ikan n sambal belacan =)





dadih ni sedap, mcm aiskrim! =) kak ekin buat

semua sedap, mana tak besar badan i, dahla suraya kata mcm dah kurus sikit, itu hanya ilusimu sahaja wahai kawanku! hahaha, sbb seluar tu kan tutup kaki! haha tak nampak la pehaku yg mcm gajah ni =) hehe

dahla saya mengedik sms suami saya hari ni bolehke saya nak rest dari masak?

dia reply ok, dia tak kisah, kejap lagi dia beli kebab! yahooooo =) relax2 gitu perempuan gemuk ni =) haha ..sehari jer, esok saya masak seperti biasa =) ahad jer mcm kena rest2 gitu,haha sedangkan bukan saya kerja ke apa kan ! =)

anyway tahniah datuk lee chong wei!! u made us proud! =)






No comments:

Post a Comment