Monday, March 8, 2010

al jazeera


Assalamualaikum

Hari ahad hari tu , saya suruh suami beli stok2 daging utk sebulan =) senang kan =) sbb dah tinggal daging jer, i mana suko daging sgt, suami i ok jer, nak beli ikan, mcm aaaaaa nnt la dulu =) setengah keping dah 8 dolar, beli stok utk sebulan baru 35 dolar! haha beza kan? =) setengah keping tu aiman jer =)

so saya pon mengedik nak ikut, sbb dah makan semua, so boringlah, ingatkan duduk dalam kereta jer =) so i like =)



saya pon mana pakai tebal2, dgn seluar pink tu! haha..




mayam check mana satu rumah dia =)




laju2 la mama, baru best naik wagon kalau laju!





snap gambar kita baba? beratla tripod baba ni





kfc ni halal! sbb ayam dia ,kedai islam tu yg bekalkan =)






mataku sudah kuyu =), baru 10 minit! kecoh la budak ni nak tido!!




dah taknak pandang dah, semua dah boring dgn camera =)





ooo ooo kantoi stokin aiman colour pink! haha rembat jer mana sempat, mana tahu kantoi =)

saya tgh nyanyi , mayam kata, mama dont shout! nnt uncle marah, mama nyanyi tak sedap, mama gemok!

eeee anak saya suka panggil saya gemok!! haha kecoh! dia selalu tanya, mama gemok, kakak kurus, cantik like princess kan?

princess mana makan nasi goreng 3 kali sehari, dia makan apple je!

aiman tgh main thomas, spt biasa =) ada aunty hawaniss nak pinjam kan aiman? hahaha ntah2 baba dia yg tak kasi =) ceh melawak jer, now baba dia tgh survey2 trek keretaapi yg ada jambatan and boleh dua 2 lapis tu, baba dia yg suka sebenarnya =)


No comments:

Post a Comment