Friday, March 19, 2010

semalam =)



















cuba anda tgk aiman main slide, dia tak reti break, habis baju2 dia kena lecak, tapi takpe, balik terus mandi, saya mula2 ajak tak bagi, but suami kata biar anak2 saya explore dunia mereka sendiri =) so mmg saya bebaskan dorang, nak panjat ke, nak main pasir ker, nak buat apa pon takpe, tapi sebelum naik kereta tu, saya basuhkan tgk dorang semua, sebab takut dorang makan jari dorang pulak kan , so kotor ok! tapi cuaca skrg sgt best =) spring!!! =)

2 comments:

  1. comel je aiman bile die jatuh. hehe.

    ReplyDelete
  2. salam momo =)

    tq momo dtg blog saya =) hehe..laju jer kan aiman turun! dah takde break2 dah, habis k baju2 dia , saya pon, ceh sempat lagi nak btau, sbb dia suruh dukung =)
    tapi seronok sbb anak2 letih malam, haha boleh diriku tido awal jugak =) haha

    ReplyDelete