Thursday, March 18, 2010

12:30 malam!!!


Assalamualaikum

Semalam kakak duduk dgn baba, aiman pukul 9 dah out!! haha u very the nenek u! lepas isyak dah tink tonk!! haha.. baru 20 minit gi playgrnd, terus pengsan =) tak macho lah adik mak ni!

saya pukul 10, dah masuk , lotih mak kalau nak tunggu kakak =) suami saya masih dgn camera2 dia =)

so pagi tadi , suami saya kata dia saja taknak paksa kakak tido, nak tgk pukul berapa kakak nak tido =)

so saya jumpaa la gambar2 ni, dalam folder gmbr2 semalam =)



mesti best kalau duduk atas pool mcm ni kan =)





handbag tu tetap =)





dahla tidur siang sikit, malam tak tidur =) banyak betul tenanga dia =)

hari ni saya cari hp saya pon tak jumpa2 lagi, tgk2 dalam handbag dia, berangan seungguh anak dara i ni, dia ada nampak sehelai bulu kaki dia , dia kata kat saya, mama kakak dah big girl!!! =) suka jer anak i ni bab jadi anak dara kan =)

ok, now mahu kemas rumah, lepas asar suami saya mahu ajak budak2 ni pergi main playgrnd lagi =)


No comments:

Post a Comment