Saturday, March 27, 2010

mari mengaji


Assalamualaikum

Hari ni lepas suami saya balik dari kelas mengaji, saya suruh dia singgah kedai beli barang dapur sikit, so balik tu, dia singgah kedai satu dolar, so dia pon beli lah papan yg kena guna kapur tu kan =) eeee berapa tahun dah saya tak pegang kapur tu =)

dia beli sebab dia nak ajar kakak iqra' . sbb sebelum ni kan saya cerita buku iqra sini berpuluh2 dolar kan, so mmg kena buat sendiri la =) alaaa bukan susah pon kan =)




banyak kali juga maryam kena marah dgn baba, mula2 dia banyak main





dia dah tahu dah alif di atas aa, alif dibawah ee , alif depan uu =)





so garang ustaz ni =) haha ugut dgn kasut princess baru nak study betul2 =)





muka mayam pon sudah menunjukan sedikit tekanan =)

sekarang dia tgh mandi dgn adik dia, saya tgh dengar dia pulak ajar adik dia alif diatas aa semua tu =) haha balas dendam ke maryam? =)

maaf hari ni saya tak update banyak entry, sbb suami ada kat rumah, ni dia baru gi usrah, tadi ptg ktorg keluar, so balik ni pon dah letih . anak2 pon tak tidur siang, lepas dorang mandi, sure zzzzz..heh lagi setengah jam saya earth hour =) best!! banyak rumah depan dah gelap , saya susah kot, menjerit budak2 ni, saya bukak lampu kecil jer la =)


3 comments: