Sunday, March 28, 2010

apa saya makan semalam


Assalamualaikum

Saya dah terikut2 perangai mak saya, asal hari sabtu jer, sarapan wajib adalah nasi lemak! haha, so saya kat sini pon kalau anda perasan tiap2 sabtu pon saya masak nasi lemak juga! sbb senang dan ringkas! dan SEDAP =)




nasi lemak aimi fickry :D

saya teringat pukul 1 pagi abang saya bbm saya, sbb nak ajar petua kalau hp masuk beras!! adoiiii kalau emegency tu dimaafkan la, haha siap kata bukak bateri semua, masuk dalam beras 5 6 hari, siap boleh kata, jgn try2 ON!! haha yg tu khurafat la tu!! haha . mesti la nak try hari ke 3 atau ke 4 boleh ke tak, kalau takleh masuk balik dalam beras tu! hahaha . doink! sbb dia kata dua2 hp dia masuk air, lepas tu, dia try buat, dua2 ok! haha bagus lah u, Prof Klon =)


No comments:

Post a Comment