Saturday, March 27, 2010

hari manja sedunia =)


Assalamualaikum

Time amik gambar ni saya saja2 boring, sbb semua org tgh tgk kartun, suami saya baru balik dari uni, so haruslah anak2 dia melupakan jasa ibu dorang terus!! time ni baba wangi la, baba hensem la, baba semua positif , mama semua negatif kan!! =) tak suka!





tgk la maryam, dia mmg lekat dgn baba dia. mana nak tidur dgn mama dia





baba pon sama! gedik =) ambil kesempatan nak manja2 =)





hok ni, dunia dia hanya THOMAS! =)





jubah, jubah dan jubah! =)





mcm2 aksesori thomas dia, tu thomas dia accident =)





kartun time! stop kejap thomas =)

malam ni sure anak2 saya tidur lambat, sbb dah tidur 2 jam, tadi saya 10 minit sebelum azan, mata saya sudah mmg tak tahan tahap maksimum =) plus aiman dah menangis sekuat hati nak tidur, wahhh lagi nikmat hidup saya, ada alasan kat suami nak tidurkan aiman =) hehe , so maryam dgn baba dia, mmg baba dia cakap pukul 2 baru dia nak gi uni, so 2.10 baba dia pon siap2, dia angkat maryam bawak masuk bilik dgn susu, mula2 maryam taknak tidur sbb dia kata , Mama, kan Allah tak tutup lampu lagi, so saya pon tepuk2 dia, dia pon tidur =) pastu saya pon bangun solat and kemas dapur and masak.... tunggu entry satu lagi k =)


1 comment:

  1. Salam Sis,

    Jubah Aini comel skali ..mana beli ye?

    Shahira

    ReplyDelete