Saturday, March 20, 2010

hari tak kasih sayang !


Assalamualaikum

Semalam saya tak tahu kenapa aiman sangat memusuhi kakak dia , semalam apa kakak dia mintak semua dia tak bagi, mmg kakak dia sampai angin baru dia nak bagi =) semalam mungkin aiman kurang kasih sayang kot =) haha, so dia nak protes =) baba asyik keluar jer kan =)

semalam dalam maghrib tu dorang dua mintak susu, so saya buatkan jer la , so saya panggil la aiman suruh amik dua2 susu ni bagi kakak dia satu .




baru nak bagi setelah 10 minit! ok dalam genggaman dia! kakak dah moody2 dah






dia pergi baring atas peha kakak dia, kakak dia mmg tak suka pon =)





acara tendang menendang bermula =)

ok, saya kena cepat =) anyway terkejut kan baca yanie mentor tu meninggal. muda lagi umur saya, Kuasa Allah, nak ambil nyawa kita bila2 masa sahaja . Rasa insaf jugak setiap kali dgr kematian yg berlaku. Masih ramai lagi yg tak insaf kan, ini juga peringatan kepada diri saya sendiri.

ok2, anak saya mengamuk kalau tidur maghrib. nak pujuk jap, nnt kalau ada masa saya sambung lagi ok =) sorry =)


No comments:

Post a Comment