Thursday, March 18, 2010

period pain


Assalamualaikum

Maaf hari ni saya kureng sikit mood saya, sbb saya period pain . tapi saya bersyukur juga dalam pada sakit, sbb saya dah lama tak period =) hehe yahooo, blh menikmati keistimewaan Allah bagi pada setiap anita tapi tidak pada lelaki =) boleh bangun lewat sikit, sbb tak payah subuh =)



Saya pakai implanon, tu yg membuatkan saya tak period2, sejak pakai, saya boleh bilang dgn jari brp hari jer, sbb dia stopkan semua hormon2 saya, saya tak bagus, tapi saya rasa serik la sakit beranak, nak pakai iud semua tu =) so saya pon masukkan tiub kat lengan saya, tu yg badan saya mcm hyppo ni, hehe =)



eee ngeri kan ? =)

tu penyebab diriku tidak dtg period dekat dua tahun ! =) taknak mengandung lagi, bukan saya menolak rezeki Allah, tapi saya rasa saya belum mapu utk jaga tiga org anak kecil ni seorang diri tanpa pembantu rumah, agak susah kat sini, nak keluar, baju sorang2 dah 3 4 lapis time winter, nak jalan kat shopping complex lagi, dan yg penting tambang nak balik tiap2 tahum , tahu duit boleh cari, but dalam flight tu susah kot nak handle 3 org .

Tapi kesian suami saya pagi tadi, dia tgh breakfast, dia nak salad, saya tetiba angin tak ingat punya, dosa jer , sbb sejak kawin apa suami saya makan, semua saya hidang , dia tinggal suap ke mulut jer, maybe mak saya pon layan ayah saya mcm tu, so tetiba jer saya kata , tak boleh bangun ker? kenapa malas sgt?? ishhhh dosa dah tambah sebelah kiri =) sian dia, dia pon terkejut , tapi dia tak marah, dia kata selalu sayang buatkan..dia pon bawak pinggan dia pergi dapur.. ishhhh syaitan2 , tolong jangan hasut saya!!!! so saya pon bangun , buatkan and hantar balik pinggan tu kat dia. sorry sayang =) tetiba jer angin saya ni pagi tadi, sakit perut yg amat , sbb jarang kena period kan =) lepas kawin, mengandung non stop =)pas aiman keluar terus2 pakai implan..

sorry sayang =) adakah patutu saya tukar ke iud? haih, tahun depan dah habis dah implan saya ni..dah dekat 2 tahun tiub ni kat bawah lengan saya =)


No comments:

Post a Comment