Friday, March 12, 2010

apa saya makan semalam ?


Assalamualaikum

Memandangkan peti saya boleh jadi pesta sayur, so haruslah ada dua lauk sayur kan =) best apa sayur2 ni, haha baru ku rasa nikmat sayur setelah berkahwin dgn muhammad irwan =) haha blog dia takleh link, sebab bila keluar anak ke 3 baru update satu lagi kot =) hehe..

jom tgk apa saya masak semalam =) simple jer, nak masak yg best2 tak pandai =)



kari daging and kentang =)





sup petola and carrot =)



pakchoy and garlic sos

senang kan, tu jer suami saya buka puasa =) tak payah susah =) nnt kalau saya rajin saya masak nasi tomato atau nasi ayam bila dia puasa, haha semangat mesti ada, kerajinan jer yg tak kunjung tiba! haha =)

Saya punya hidung ni dari malam semalam darah, haha over sikit, baru 10 bulan duduk canada dah eksyen hidung ni takleh panas =) suhu baru 10! over ni hidung ni , lupa daratan! haha..panas la dalam rumah, sbb dorang masih pasang heater, tapi matahari dah tercacak, pening saya =) alaa balikmalaysia takde hal la hidung ni bila dia dapat bau masakan malaysia, over sikit sbb dia kata tuan dia ni, tiap2 hari bau sama jer benda2 dia masak =) cuba la pelbagaikan =)

nnt2 la saya cuba buat lompat tikam, sbb pewarna merah takde! grrr..tapi paling tension tgk nasi dagang intan! grrrr =)


No comments:

Post a Comment