Tuesday, March 23, 2010

apa saya makan semalam?


Assalmaualaikum

semalam saya siap masak pukul 9 lebih, sbb suami saya demam, so dia tak gi uni, so haruslah lunch awal kan kalau suami saya ada =) tapi saya masak simple yg amat =)

farah ! dia ni yg buat header blog saya hok comey kat atas tu =), cuba jangan tak cuba masak farah =) hehe takdelah, sini susah nak dapat makanan malaysia, so nak taknak mmg kena masak , gambar jer tu yg colour cantik, rasa??? hmmmm asal boleh telah sudah =D ....

ok nak tgk apa saya masak semalam ?=)




ayam goreng halia muda =) yummy jugak =)





sayur minggu ini =)

hari ni pon sayur ni lagi, adoiiii suami, cukuplah beli sayur ni!! muak dah nak masak =) hehe percayalah kalau anda tgk saya gi kedai lagi sekali sbb stok sayur dah habis, mesti sayur ni jugak pilihan dia, sembelit i nnt tak makan sayur wahai suamiku! hahaha mari kita tukar sayur lain pulak =) saya tak makan sayur ni!!



No comments:

Post a Comment