Monday, March 15, 2010

nak tgk apa saya beli? =)



Assalamualaikum

Semalam lepas beli baju2 tu, saya pergi makan, so lepas makan tu, saya suruh suami saya pergi food basics jap, sbb banyak barang2 dah nak habis, dah alang2 , singgah jer la, sbb bulan 4 ni suami saya ada final exam, so haruslah dia mmg tak akan ada masa nak pergi kedai2 ni kan =) so baik ada stok, lagi senang =)

nak tgk apa saya beli semalam, jap, dahla ktorg lupa bawak beg sendiri!! sini semua kena beg sendiri, hehe kena beli plastik bag 5 sen satu! erghhhh , habis 25 sen !! haha =)

jom2 tgk apa i beli =)



sabun basuh pinggan and downy 4x, teringat pushpa narayan, model downy! hehe =)





shampoo i and suami and shaver laki i





kain buruk , sbb kalau guna kain mcm msia tu, busuk, sbb tak kering sgt dlm rumah, sedolar dapat 2





majerin and mayo





keropok suami saya utk study, beli 2 free cream dia, omg gemok nnt! mmg la sedap, tapi saya mmg terpaksa tahan nafsu!hahaha cream and cheese..terus jadi hyppo





soup budak2 =)





minyak masak conola, haha vage tu masak apa pon mcm tak cantik, beli lagi yg budget, haha suami i tok suko!






telur





tak healty lansung! hehe sbb leceh sini mana ada mcm malaysia, ptg boleh beli kuih tu,laki i kalau duk sehari kat rumah, mesti nak makan =) tapi no no nasi 2x ok! haha





selalu 8 cad benda ni, semalam 2 lebih jer, suami i punya, i tak suka!





cream cheese pon suami i punya





beras! empat2 punya. haha

mayam nak susu pulak =) dia nak tido ker, tadi saya kejut bangun pukul 930, best hari ni aiman bangun pukul 7 lebih! layan i tido, kalau 630 tu mmg tekanan betul! haha =)

dah saya tak tahu apa nak tulis, hehe hari ni saya tak sempat lagi baca blog2 anda and blog2 fav saya =) erghhh.. masa tak cukup kalau suami i ada, haha =)


No comments:

Post a Comment