Sunday, March 21, 2010

apa saya beli hari ini?


Assalamualaikum

hari ni saya saja ajak suami pergi beli barang dapur sikit, hehe alasan nak jalan hari minggu, dah cakap kat suami 4 kali nak jalan, but pagi dia buat tak layan jer =P, hehe padan muka saya, pukul 3 tu baru dia nak ajak, boleh jer la, mati akal i duduk rumah kalau tak pegang lappy kan =)

mula2 saja suruh suami saya cari pisang, sbb princess tu pagi tadi bangun2 jer nak chekodok pisang lagi, tapi pisang dah habis, dia yg mintak baba dia beli pisang . esok chekodok again! memang semangkuk tu dua beradik jer makan =)

dah nak beli pisang, tgk2 terbeli banyak benda! grrrr, lain kali keluar kena buat list! mcm selalu tu =)



ayam





yis, nak buat donut! so teringin, susah nak cari yg halal sini





kentang






roti, bekalan suami saya




ya allah, manis yg amat kurma ni! mmg sedap gilos =)






telur




timun cementot =)





tomato




princess punya =)




saya beli 1 je, satu 2.50 ,manis ok! sgt =)




susu breakfast suami saya punyo





maryam and baba tiap2 pagi makan madu! i dont like! manis!




bawang

tu jer la yg beli tadi =) tunggu jer la bila donut tu akan keluar kan kat blog ni! haha, lupa tadi nak beli tepung ..grrrrr . esok suruh suami saya singgah kedai depan jer la, sbb esok dia kelas 830 pagi ok .

dahla skrg aiman suka bangun pukul 5 pagi skrg! so dah dua hari b4 730 saya dah siap masak lunch, and sambung zzzz balik, bangun2 boleh terus makan kan, hehe sbb pagi tadi saya, mayam and ajman bangun pukul 11 pagi =) haha best!!! =) suami saya dah siap makan nasi , terkezut i sebab dia pandai cedok nasi sendiri! hahaha =) opppssss sorry sayang terkutuk =) tapi lauk2 tu ada dia bwk periuk atas meja, cedok kuah dari situ jer , ishhh sungguh buruk perangai, hehe nasib dah kawin, kalau tak takde sapa nak! =)


No comments:

Post a Comment