Sunday, March 14, 2010

habis nutella!


Assalamualaikum

Pagi tadi time saya kemas bilik,time nak ambil penyapu tu, tgk2 anak2 saya sudah berpesta dgn nutella !!

adoi, satu kerja lagi sudah ditempah , haih!! salah saya sbb saya lupa letak tempat tinggi lepas dorang breakfast pagi tadi =) so satu kerja lagi saya kena bersihkan karpet and seluar jeans saya! grrrr =)




bahagia jer dapat sebekas besar ni =)





tgk muka aiman, penuh dgn coklat =)





tgk tgn mayam sekali celup, celup dalam coklat, nyum2, terus nyanyi =) haha





syurga2, haha.. bankrup i kalau makan mcm ni selalu!





kalau la baba dorang nampak kan =)

skrg ni saya sudah lapar tak makan satu hari! sungguh menyesal tak masak! hmmmm.. suami saya pukul 9 kot baru balik, dia ada bekal, saya nak makan apa? so lapar ok! ni terus teringat malaysia ni, nikmat betul boleh start enjin kereta and cari makanan, lapar2!!

nak mandikan anak2 la, habis bilik air saya basah sbb aiman pergi tuang semua air ok! adoii, nak mop lagi.. lotih2, ch tipu jer kalau ckp letih tu, haha satu hari bukan saya buat apa pon kan =)


No comments:

Post a Comment