Monday, March 8, 2010

apa bekal suami saya hari ni?


Assalamualaikum

tadi pagi lagi best, saya bangun pukul 7:20!! lepas subuh belasah gi tido balik, ngantuk k subuh pukul 5 , terkejar2 la kan =) sbb suami saya punya class pukul 8:30!

So bangun, basuh2 tangan, simpan2 pinggan yg basuh semalam, saya pon dengan kelam kabut terus buat roti telur goreng tuna ni =) ni yang paling cepat, saya buat 5 utk dia, sbb dia takkan makan apa2 dah sepanjang duk uni, dia hanya makan bekal saya bagi =)



pukul 8 terus dia pergi, hari ni dia naik basikal, tapi kebanyakan hari mmg dia naik basikal pon sekarang, sbb snow dah cair and mcm rugi masa jer jalan =)

saya stop kejap tadi, sbb masak sambung 2 3 entry,pastu rehat lagi, boring kalau terus2, nnt takdok idea , tu kalau ptg tak update2 lagi, yg terus blank tu =) tak sempat nak fikir bila ada 5 6 entry lagi yg tak siap2 =)



No comments:

Post a Comment