Saturday, March 13, 2010

macam budak!


Assalamualaikum

Saya kan ada beli buah2 hari tu, tapi mcm tak gerak2 pon!! penuh jer peti dgn buah! saya tanya suami saya kenapa tak makan?

dia jawab, sbb takde orang potong!! grrrrrrr =) ingatkan anak2 jer, suami saya pon sama! =) semua tinggal nak kunyah jer =)

saya ingat nak poong pagi ni, so letak dalam peti siap2, tapi malam semalam, suami saya pukul 11 dia lapar, so dia kata best jugak kalau dapat kunyah epal, so i pon merajinkan diri jugak demi suamiku yg tercinta =)




senang,letak jer dalam peti, lepas tu semua org makan! anak2 saya pon kejap2 buka peti amik buah2 yg dah potong ni =)

esok day lght savings dah habis, so esok masa saya 12 jam ke belakang dari malaysia k! bukan 13 jam dah =) yahoo!! masa solat saya pon mcm malaysia dah, but subuh pukul 5 pagi la =)


No comments:

Post a Comment