Monday, March 8, 2010

mana pulak ni?


Assalamualaikum

Ni kat belakang2 farm tu, habis semua tempat suami i pergi, kata dah bayar 7 dolar! haha haruslah tawafkan ? =) so i ikukk jer la mana suami i pergi, ceh tetiba jadi isteri yg baik =) haha..



kurus ktorg dua yg debab ni kalau jalan jauh2 selalu=)




dorang masih pelik , tempat apa baba bawak ni!





anak saya dari kecik mmg suka kipas! thipashhh mama , thipashh

masuk2 jer, anak2 saya terus attack tempat mainan =)



kelam kabut dah ni nampak mainan banyak ! =)





tak peduli dah dgn camera baba ni =)




eeee masuk kaki saya sikit jer? cuba lah masuk muka ke, haha best sikit nak update blog =)

Aiman baru jer tido time saya update entry ni, dia bagus giler, jarang lari masa tido, boleh tahu pukul brp dia nak tido, jangan kakak, bangun awal pagi tetap tgh malam baru nak tido balik, now saya saya tak berani nak tinggalkan dia sorang2,lepas baca berita semalam kat kepong yg budak 3 tahun , jatuh dari tingkat 15 !! mak dia basuh baju, ngeri! semoga Allah menlindungi anak2 saya dari benda2 mcm tu, mcm fobia biler baca, saya dah double lock semua! saya nak bukak pon ketat and susa, biarlah demi anak2 =)


No comments:

Post a Comment