Monday, March 15, 2010

milo time


Assalamualaikum

Ni semua gambar2 hari ni! hari ni mmg sikit giler gambar, sorry la, saya mmg takde gambar, bila takde gambar, saya mahu updare apa? =) saya cuma banyak gambar bila hari minggu jer adik2 . sbb suami saya rajin pegang camera =) diriku, agak susah, sbb nnt minyak2 camera tu, nnt ada org murka..ceh tipu jer, mana dia pernah marah pon =)

so pagi tadi, semua org bangun lambat! sbb sapa ntah hamba Allah pergi bbm saya pagi2!! suka2 dia jer, so saya tak boleh tido sampai pukul 6 ok! pastu baru terlelap. bangun2 dah 7:40!!! tu pon sebab aiman yg kejut! hehe saya mmg aiman akan kejut pagi2, selagi dia tak bangun, saya takkan bangun =)

saya pon keluar, haihhhhh suami saya tidur lagi!! dia kelas 8:30!! sayang, sayang kena ckp tq kat aiman, kalau tak hari ni dalam sejarah sbb ponteng kelas =) so dia pon terkejar2 mandi, solat subuh, terus siap2 gi uni, saya pon siapkan bekal extra sbb dia tak sempat sarapan kan =) sian dia, berlari2 =) sbb malam tu dia study , tak tido, jadi terbabas sikit pagi =)

lepas baba dia pergi, aiman pon nak makan, wahhhh saya dahla tak siap masak nasi dia lagi, nak makan apa =) haha kat malaysia can, ikut mak pergi bfast roti canai dgn non pagi2, haha boleh saya menikmati tidur tanpa gangguan org ketuk pintu =)

nak tgk dia makan apa? =)



haaaa mesti mak kita tahu apa ni =)





nyum nyum kasi biskut tu lembik =)




tak muat la, kita kena patah dua





baru layan sbb biskut blh rendam lama2 =)




dia ni suka hisap air milo tu dari biskut =)

nak tgk anak dara i =)




very mcm aunty ana dia =)

ma, ma nak tahu tak ana tweet apa =) tq ayoh, sbb ayoh akan kejut kita bila mummy kat pintu bawah! haha sbb ayah saya tak reti kejut anak2 bangun pagi, sayang ayoh..hahaha

pecah ma rahsia ana =) hahaha... mak saya mmg dari dulu, menjadi kepantangan anak2 dia bangun pagi! ahad ke, isnin ke, selasa ke , cuti sekolah ke..anda harus bangun pagi!! haha..so garang la u mummy =)




nyenyak giler =) di a bangun pukul 1130 pagi! siap nangis lagi tu saya suruh bangun pukul 1130 =) wahhhh very the princess!!!





nasi goreng kena siap, bangun2 mesti dia, mama, kakak nak mandi , pastu mama kakak lapar, kakak nak makan ..so kena siap awal2, nnt princess saya lapar =) haha, aiman dah kenyang dah b4 dia bangun

now maryam tgh main sticker book dia sorang2 =)

suami saya sms mahu pulang awal, letih yg amat, sbb tadi ada kawan dia dari bangladesh mintak tolong, nak amik isteri dia baru habis bersalin , so kawan dia selalu naik bas, so suami saya pon offer nak amikkan dari hospital, kesian kan, isteri dia dah la C, so skrg suami saya dan kawan dia otw gi hospital, sbb boleh keluar hari ni, suami saya suruh siap2 makanan, dia balik nak makan terus =)


bila saya baca balik blog saya, banyak giler typo! hahaha, kadang2 maksud lain terus..hehe sorry kawan2 =) diriku belum arif lagi =)



No comments:

Post a Comment