Monday, March 29, 2010

kek coklat


Assalamualaikum

Kan saya dah lama tweet nak makan kek coklat, susah nak cari yg halal, terpaksa lah saya buat sendiri, nasib ada oven cementot ni, tapi masyaAllah, asyik terkena lampu jer bila dia kembang!! grrrrr tak sabar nak guna oven mak saya yg besar tu, tekanan i kena buang bahagian atas time bakar =) haha,pengalaman, takpelah, janji dapat makan, manusia asyik nak merungut jerr kan =) not good!! =)

nak tgk ke kek ni, saya pasti takde sapa pon terliur! muahahahaha gelak jahat! sbb tak menarik lansung! =)



sebelum sapu cream =) tgk la ni, loyang saya ada





uhhh mama masak apa ni, bau so sedap =)





princess and baby kaira dia. mmg setengah jer dia sorang makan =)





daaaa... hehe sorry la segala spatula , nozzle semua kat msia, sapu sgn sudu je =)

janji anak saya dan saya tak teringat2 kan, haha ni la org besar, kerja teringat makanan jer =) sbb susahla nak cari yg halal, saya suka msia punya kek, sini punya mcm creamy sgt la, mcm tak kena dgn tekak saya. haha merungut lagi =) buat sendiri baru best =)


No comments:

Post a Comment