Monday, March 15, 2010

saya boring!!



Assalamualaikum

saya boring tu kakak ok, bukan saya =) sbb adik dia pukul 1 dah merengek2 nak tidur =) mmg letak jer atas karil , bagi comforter dia, terus dia zzzz =) senang kan, dia ada jadual tidur =) dari baby lagi, alhamdullilah,Allah permudahkan perjalanan hidup saya, tak boleh la saya nak mnikmati dua2 anak macam tu kan, Allah bagi sorang pon syukur, kakak ada keistimewaan dia sendiri jugak, aiman pon ada dia punya sendiri jugak =)

so sementara saya duduk depan ebay tu, hahaha leka aku duduk depan ebay ni! mmg terbengkalai kerja rumah =) so dia pon duduk posing sorang2 dgn beg pyramid yg beli kat egypt tu =) eh dapat free =) salah2, sbb beli jubah 2 helai, and baju egypt, saya paksa suami saya mintak beg free 3! haha sbb dah beli banyak kan =) takdelah banyak..saja nak benda free =)




kakak pon pandai posing dah skrg, pantang nmpk camera, terus betulkan rambut dia =)





bangga bgtahu semua org dia dah pergi pyramid, asal nampak pyramid jer, mesti dia ckp, kakak dah go there! best kan mama...? suruh mama dia sokong tlg ckp best jugak =)





peace!! tapi mayam tak ckp peace, pleaseeeeee sambil suruh snap =)





saya dah kemas bilik, tapi budak2 main thomas dalam bilik pulak =)





dah tak sedar apa dah, letih yg amat ni =)





tadi pagi dua2 belah pipi dia merah yg amat, sbb anak saya hok ni kalau panas sikit mesti merah pipi dia, sejuk pon merah,bknnya keluar, dalam rumah jer, sbb nak tukar cuaca, so agak panas jugak skrg..




tertido dalam comforter , mesti mak saya tahu sbb apa, hahaha

ok2, sempat tu update satu entry sementara suami tgh dinner, maryam teman baba dia makan, mayam pon makan sekali, hehe princess i makan lagi!!! =) mmg dia suka makan k =)

ok, saya mahu baring2, sbb saya dgr suami saya sudah mahu basuh tangan =)


No comments:

Post a Comment