Monday, March 8, 2010

A B C


Assalamualaikum

Kalau anda ikut blog saya, mesti anda tahu yg suami saya ada beli blok abc utk budak2 ni time mandi, so sambil mandi, dorang boleh belajar sekali =)

Dah 2 hari ni lama gilos anak2 saya mandi, pagi ni pon, sempat i update semua gambar2 , haha tanpa gangguan =)

nak tgk mcm mana abc tu=)



tu lah abc foam anak2 saya =)




boleh lekat kat dinding =)




aiman dan berus gigi dia, suka sgt berus gigi budak ni




kalau anda perasan, suami saya tak akan kasi amik gmbr anak2 mandi, semua sekerat jer dia amik =)





gambar princess dia lansung tak nampak =)

tu yg best ada foam ni, sbb dorang tak merengek sgt, tghari jer letih sbb lama sgt main air, eee bayangkan kalau ktorg kena bayar bil air? pengsan woooo =) saya tgk kawan saya jimat air dan letrik pon , yg jimat sgt2, 150 dollar jugak sebulan, eee mahai2 =) tu yg fikir 10x jugak nak duduk rumah, kalau apt ok sbb semua masuk sekali . tapi dugaan budak2 bising la, tapi insyaAllah ok, nx yr maybe kakak sekolah =) aiman pon dah 3 tahun.




No comments:

Post a Comment